
Kompaktowy elektryczny SUV o imponującym wyglądzie
BYD ATTO 2 wyróżnia się charakterystycznym dla marki motywem „smoczego oblicza”, zaprojektowanym przez głównego designera, Wolfganga Eggera. Dynamiczne linie nadwozia nadają autu sportowy charakter, a solidna sylwetka podkreśla charakter.


Rozświetl drogę
Słupek C samochodu BYD DOLPHIN SURF zawiera przypominający kryształki lodu wzór z kropek i pikseli. Pomaga to wizualnie oddzielić dach, co tworzy efekt „unoszącego się” dachu. Z kolei z tyłu samochodu na całej szerokości rozciąga się pas świateł LED, dodając kolejny ciekawy akcent do tego kompaktowego samochodu elektrycznego.

Miejski komfort i sterowność
Ten 4,3-metrowy kompaktowy SUV, zaprojektowany z myślą o miejskich odkrywcach, oferuje zaskakująco przestronne wnętrze. Dzięki łatwemu manewrowaniu, niewielkiemu promieniowi skrętu i komfortowemu prowadzeniu doskonale sprawdza się w miejskim stylu życia.
Kolory zewnętrzne
Materiały wysokiej jakości
Wnętrze BYD ATTO 2 oferuje przyjazne dla środowiska fotele z wegańskiej skóry. Deska rozdzielcza i panele drzwi zostały wykonane z materiałów najwyższej jakości.


Inteligentny obrotowy ekran
Ten kompaktowy SUV zapewnia łączność i rozrywkę dzięki obrotowemu ekranowi, który umożliwia łatwe korzystanie z nawigacji i aplikacji oraz zapewnia dostęp do informacji i rozrywki podczas jazdy.
Ergonomiczne fotele – komfort i pełna kontrola
Wielofunkcyjne fotele zapewniają wyjątkowy komfort dzięki elektronicznej regulacji oraz funkcji podgrzewania. Podwyższona pozycja za kierownicą poprawia widoczność, zwiększając bezpieczeństwo w czasie jazdy.

Przestronne wnętrze dla wszystkich pasażerów
Przestronne wnętrze dla wszystkich pasażerów Dzięki zaawansowanej e-Platformie 3.0, BYD ATTO 2 maksymalnie wykorzystuje przestrzeń, łącząc kompaktową baterię z przestronnym wnętrzem. Zapewnia dużo miejsca na nogi zarówno z przodu, jak i z tyłu, a przemyślany design gwarantuje komfortową podróż, nawet dla osób o wyższym wzroście.

Panoramiczny dach
Panoramiczny dach wzmacnia poczucie przestrzeni i lekkości we wnętrzu. Dzięki funkcjom takim jak oświetlenie ambientowe i bezprzewodowe ładowanie BYD ATTO 2 łączy elastyczność, wszechstronność i nowoczesną elegancję.

Dużo miejsca na bagaże
Bagażnik tego kompaktowego SUV-a oferuje 400 litrów pojemności, a po złożeniu tylnych siedzeń przestrzeń zwiększa się do 1340 litrów. Dodatkowo inteligentne schowki w kabinie zapewniają wygodne miejsce na wszystko – od walizek po codzienne zakupy.
e-Platform 3.0 od BYD
BYD ATTO 2 opiera się na zaawansowanej e-Platformie 3.0, opracowanej przez BYD specjalnie dla w pełni elektrycznych pojazdów. Platforma łączy wydajność, bezpieczeństwo i estetykę, maksymalizując osiągi i komfort jazdy.
Zaprojektowana z myślą o nowej generacji pojazdów elektrycznych, e-Platforma 3.0 zwiększa bezpieczeństwo, poprawia zasięg w niskich temperaturach i wspiera inteligentne systemy jazdy, wyznaczając nowy standard dla wydajnych i bezpiecznych samochodów elektrycznych.


Technologia CTB (cell-to-body)
Model BYD ATTO 2 wykorzystuje zaawansowaną technologię CTB (Cell-to-Body), która integruje akumulator Blade bezpośrednio z nadwoziem pojazdu. Dzięki tej innowacyjnej konstrukcji typu „kanapka” sztywność skrętna karoserii wzrasta o 32%, co przekłada się na lepsze bezpieczeństwo, stabilność i precyzję prowadzenia.
Dzięki technologii CTB bateria Blade pełni nie tylko rolę źródła energii, ale także kluczowego elementu konstrukcyjnego, zdolnego do wytrzymania ekstremalnych obciążeń, zapewniając jeszcze większą ochronę pasażerom.

Pierwszy na świecie produkowany masowo elektryczny układ napędowy 8 w 1
Jedną z kluczowych przewag BYD jest pełna kontrola nad łańcuchem dostaw – od pomysłu po finalną produkcję. W modelu BYD ATTO 2 marka sprawnie integruje kluczowe komponenty, takie jak VCU, BMS, MCU, PDU, sterownik DC-DC, wbudowaną ładowarkę, silnik napędowy i przekładnię.
Ta innowacyjna technologia pozwoliła na stworzenie pierwszego na świecie masowo produkowanego elektrycznego układu napędowego 8 w 1. Dzięki temu BYD optymalizuje przestrzeń, zwiększa efektywność energetyczną i zapewnia jeszcze lepsze wrażenia z jazdy elektrycznym SUV-em.

Wysokowydajny system pomp ciepła w standardzie
Wysokowydajny system pomp ciepła w standardzie BYD ATTO 2 jest standardowo wyposażony w zaawansowaną, energooszczędną technologię pomp ciepła. System działa niezawodnie w szerokim zakresie temperatur, wykorzystując ciepło resztkowe z otoczenia, układu napędowego, kabiny pasażerskiej, a nawet akumulatorów. Poprawia to efektywność cieplną i minimalizuje straty energii zarówno podczas ogrzewania, jak i chłodzenia, co przekłada się na większy zasięg jazdy w niskich temperaturach.
Asystent jazdy

Bateria BYD Blade
BYD od ponad 30 lat jest pionierem w technologii akumulatorów. Innowacyjna bateria Blade, zastosowana w modelu BYD ATTO 2, przeszła rygorystyczne testy w ekstremalnych warunkach, potwierdzając swoją wyjątkową trwałość i bezpieczeństwo. To jedna z najbezpieczniejszych baterii na świecie, wyznaczająca nowy standard w branży.

Ultra-inteligentne rozwiązania w zasięgu ręki

Apple car play i Android Auto w Inteligentnym kokpicie BYD
System łączności 4G w BYD ATTO 2 zapewnia ultra-inteligentne wrażenia z jazdy dzięki wiodącemu systemowi informacyjno-rozrywkowemu, który w standardzie oferuje nawigację i zintegrowane aplikacje takie jak Android Auto i Apple CarPlay. Inteligentne sterowanie głosem zwiększa interaktywność i pozwala skupić się na drodze. Dzięki bezprzewodowym aktualizacjom Over-The-Air (OTA) zawsze będziesz mieć dostęp do najnowszych nowinek technologicznych. Dzięki technologii CTB bateria Blade pełni nie tylko rolę źródła energii, ale także kluczowego elementu konstrukcyjnego, zdolnego do wytrzymania ekstremalnych obciążeń, zapewniając jeszcze większą ochronę pasażerom.

Kontrola na wyciągnięcie ręki
Technologia NFC pozwala na bezkluczykowe otwieranie BYD ATTO 2 za pomocą karty lub smartfona, eliminując potrzebę użycia tradycyjnego kluczyka. Dodatkowo, dzięki zdalnemu sterowaniu klimatyzacją, możesz przygotować wnętrze pojazdu na komfortową podróż, niezależnie od warunków pogodowych. Ta innowacyjna technologia pozwoliła na stworzenie pierwszego na świecie masowo produkowanego elektrycznego układu napędowego 8 w 1. Dzięki temu BYD optymalizuje przestrzeń, zwiększa efektywność energetyczną i zapewnia jeszcze lepsze wrażenia z jazdy elektrycznym SUV-em.
V2L - Mobilna źródło zasilania

Dane techniczne
| Active | Boost | |
|---|---|---|
| Rodzaj baterii | Bateria Blade (LFP) Comfort | Bateria Blade (LFP) Comfort |
| Pojemność baterii (kWh) | 45.12 | 45.12 |
| Active | Boost | |
|---|---|---|
| Zasięg elektryczny w cyklu mieszanym (km) | 312 | 312 |
| Zasięg elektryczny w cyklu miejskim (km) | 463 | 463 |
| Zużycie energii w cykly mieszanym (kWh/100 km) | 16 | 16 |
| Zużycie energii w cyklu miejskim (kWh/100 km) | 10.8 | 10.8 |
| Emisja C02 w cyklu mieszanym (g/km) | 0 | 0 |
4. Zużycie energii jest obliczane zgodnie z rozporządzeniem (UE) 2017-1151. Wartości zasięgu i zużycia energii WLTP uzyskano w standardowych warunkach testowych UE, zgodnie z jednolitymi
przepisami dotyczącymi homologacji pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji opartych na nowej, światowej, zharmonizowanej procedurze testowej pojazdów lekkich (WLTP). Rzeczywiste wartości
zasięgu i zużycia energii mogą się różnić ze względu na szereg czynników, takich jak warunki pogodowe, sytuacja na drodze, obciążenie pojazdu i zachowanie kierowcy.
| Active | Boost | |
|---|---|---|
| Port ładowania | CCS2 | CCS2 |
| Maks. moc ładowania AC | 11kW | 11kW |
| Czas ładowania AC (3-fazowe 11kW) 0-100% | 5h | 5h |
| Maks. moc ładowania DC | 65kW | 65kW |
| Czas ładowania DC SOC 10%-80% | 37min | 37min |
| Czas ładowania DC SOC 30%-80% | 28min | 28min |
5. Czas ładowania i prędkość ładowania mogą się różnić w zależności od wielu czynników, takich jak temperatura baterii, specyfikacja infrastruktury ładowania i poziom naładowania. Ładowarka CCS2 DC o
mocy wyjściowej powyżej 100kW i napięciu wyższym niż 500V oraz odpowiednia temperatura otoczenia (25℃) są wymagane do osiągnięcia maksymalnej prędkości ładowania.
| Active | Boost | |
|---|---|---|
| Rodzaj silnika elektrycznego | Silnik synchroniczny z magnesami trwałymi | Silnik synchroniczny z magnesami trwałymi |
| Rodzaj napędu | FWD | FWD |
| Maks. moc (kW) | 130 | 130 |
| Maks. moment obrotowy (N-m) | 290 | 290 |
| Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 7.9 | 7.9 |
| Prędkość maksymalna (km/h) | 160 | 160 |
| Przednie zawieszenie | MacPherson | MacPherson |
| Tylne zawieszenie | Belka skrętna | Belka skrętna |
| Hamulce | Przednie hamulce tarczowe wentylowane Tylne hamulce tarczowe pełne | Przednie hamulce tarczowe wentylowane Tylne hamulce tarczowe pełne |
| Active | Boost | |
|---|---|---|
| Masa własna (kg) | 1570 | 1570 |
| Dopuszczalna masa całkowita pojazdu (kg) | 1980 | 1980 |
| Maksymalny uciąg (bez hamulca, kg) | 750 | 750 |
| Maks. obciążenie dachu (kg) | 50 | 50 |
| Min. promień skrętu (m) | 5.25 | 5.25 |
| Pojemność bagażnika (L) | 400 | 400 |
| Pojemność bagażnika - Siedzenia rozłożone (L) | 1340 | 1340 |
| Active | Boost | |
|---|---|---|
| Długość | 4310 | 4310 |
| Szerokość | 1830 | 1830 |
| Szerokość z wysuniętymi lusterkami bocznymi | 2060 | 2060 |
| Wysokość | 1675 | 1675 |
| Prześwit (bez obciążenia) | 165 | 165 |
| Prześwit (z pełnym obciążeniem) | 150 | 150 |
| Rozstaw osi | 2620 | 2620 |
| Rozstaw kół przednich | 1570 | 1570 |
| Rozstaw kół tylnych | 1570 | 1570 |
Zapraszamy do kontaktu
ul. Torowa 8
61-315 Poznań



